БАТЛАВ:Сургалтын
менежер....................................................... /Д.Түмэнжаргал /
МУБИС-ийн
зөвлөх багш.............................................................../Л.
Мөнхтуяа/
ЕБС-ийн
зөвлөх багш .................................................................../
Г. Энхцэцэг /
Ээлжит хичээлийн төлөвлөгөө
2017оны 10-р сарын нд
Сэдэв: Багц мэдээлэл боловсруулах
Хамрах хүрээ: ЕБС-ийн 10-р анги,
Хугацаа: 40 минут
Зорилго: Сурагчид багц мэдээлэл боловсруулж сурна.
Зорилт :
- Цуглуулсан мэдээллээ бүрэн гүйцэт, баталгаатай зөв
эсэхийг хянах.
- Багууд хоорондоо хийсэн багц мэдээллээ танилцуулах
- Дүн шинжилгээ хийх
- Үнэлгээ дүгнэлт хийх
Хэрэглэгдэхүүн: Проектор,
компьютер, Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр №1, ТӨМ, Үнэлгээний хуудас, Үзүүлэн,
Самбар.
Заах арга зүй: Асуудал
дэвшүүлэх, тайлбарлан таниулах, харилцан ярилцах.
Хичээлийн агуулга:
Мэдлэг
|
Чадвар
|
Төлөвшил
|
Хэрэглээ
|
Багц мэдээллийн талаар ойлголтыг судлах
|
Тодорхой
сонгосон сэдвийнхээ дагуу эрэл хайгуул хийнэ.
|
Багц
мэдээллийг дэлгэрэнгүй судлах.
|
·
Үзсэн хичээлдээ дүгнэлт хийх, ярилцах
|
Залгамж холбоо:
Өмнө судалсан байдал
|
Одоо судлах
|
Цаашид судлах
|
Багц мэдээлэл гэж юу болохыг, түүний талаар мэддэг байх.
Багц мэдээлэл түүний хэлбэрийн талаар болн
Багц мэдээллийг боловсруулах аргачлалд суралцах.
|
Цуглуулсан мэдээллийг
программд ашиглах хадгалах
|
Багц мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийх.
Багц мэдээллийн талаарх мэдлэгээ өргөжүүлэх.
|
Сургалтын орчин:
Материаллаг
|
Үйл
ажиллагааны
|
Сэтгэл
зүйн
|
·
Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр.
·
Ажиллах дасгал, даалгавар.
·
ТӨМ
·
Үнэлгээний хуудас
·
Ажлын хуудас
|
·
Багш чиглүүлнэ.
·
Багш сурагчдын хамтын ажиллагаа
·
Сурагчид багаар ажиллана.
|
·
Багш сурагчийн харилцааны таатай орчин
бүрдүүлэх.
·
Сурах, сургах эрмэлзэл
·
Багшийн үлгэр дуурайлал
|
Эзэмшихүйн үе шатны
төлөвлөлт:
Баримжаа
ялган таних үед хэрэглэх (Төсөөлөл)
|
Баримжааг
эзэмших үед хэрэглэх арга (Мэдлэг)
|
Баримжааг
үнэлж хөгжүүлэх үед хэрэглэх арга (чадвар, хандлага, төлөвшил)
|
·
Үзүүлэн таниулах арга
·
Харилцан ярилцах арга
|
·
Багаар ажиллах
·
Мэдлэг бүтээх
|
·
Үнэлгээний хуудас
·
Ажлын хуудас
·
ТӨМ
|
Хичээлийн явц:
Хичээлийн элемент (40 минут)
|
Суралцах үйл ажиллагаа(C)
|
+ Үнэлгээ
• Багшийн санал
! Анхаарах зүйл
|
Багшийн
үйл ажиллагаа (Б)
|
||
Зохион байгуулалт
/1минут/
|
Б: Сурагчидтай мэндэлнэ.
Б: Ангийн ирцийг бүртгэнэ.
Б: Сурагчдыг баг багаар
суулгана.
С: Хичээлийн бэлтгэл хангаж,
анхаарлаа төвлөрүүлнэ.
|
Сурагчдын анхаарлыг хичээлд
хандуулах
|
Сэдэл төрүүлэх, сэргээн санах
Минут
|
Б: Өмнөх хичээлээр юу үзсэн вэ?
С: Багц мэдээлэл
Б: Багц мэдээллийг сэргээн санах
|
Багшийн асуусан асуултанд хариулна.
Харилцан ярилцана.
|
Шинэ мэдлэг бүтээх
/ минут/
|
Б:Багц мэдээллийг боловсруулах дүрэм аргачлалын талаар мэдээлэл
өгнө.
С: Дэвтэртээ тэмдэглэл хөтөлнө.
Б: Photoshop
программаар зураг боловсруулах
Ø Audacity
программаар дуун мэдээлэл боловсруулах
![]() ![]()
Ø Movie
Maker программаар танилцуулгын кино боловсруулах
Ø MWSnap
программаар зургийн хэрэгцээт хэсгийг тасалж авах
![]() ![]()
зэргийг
хэрхэн яаж хийхийг зааж өгнө.
|
Харилцан ярилцана. Сурагчид дэвтэртээ тэмдэглэл
хөтөлнө.
|
Бататгах
/ минут/
|
Б: Сонгосон сэдвээрээ Photoshop,
Audacity, Movie Maker, MWSnap, MS powerpoint
программуудаас аль нэгийг нь сонгон авч багц мэдээллээ программ
дээр хийгээрэй.
С: Нэг программ сонгон багц
мэдээллээ программ дээр хийж гүйцэтгэнэ.
Б: Баг бүрт очиж зөвлөгөө өгнө.
С: Багшаасаа болохгүй байгаа
зүйлээ асууна.
|
Ойлгохгүй байгаа зүйлээ багшаас асуух.
·
Шаардлагатай тохиолдолд
зөвлөгөө өгөх.
·
|
Дүгнэх
Үнэлгээ
/ минут/
|
|
|
3 баг тус бүр хийсэн
багц мэдээллээ бусад багийнхандаа тайлбарлаж, нэг нэгнээсээ туршлага
солилцоно. Үнэлгээний
шалгуурын дагуу үнэлнэ.
- Багийн
өөрсдийн үнэлгээ
- Хөндлөнгийн
үнэлгээ
- Багшийн
үнэлгээ
|
||
Гэрийн даалгавар
/1минут/
|
Өөрийнхөө дуртай сэдвээрээ багц
мэдээлэл хийж ирнэ үү?
Гэрийнхээ компьютерийн мэдээллүүдийг эмх цэгцтэй болгож багц
мэдээлэл үүсгээрэй.
|
Боловсруулсан оюутан багш:.......................... Д.Оюундэлгэр
Самбар төлөвлөлт:

10 сарын 23
Багц мэдээлэл боловсруулах
Багуудын
үнэлгээ
Гэрийн
даалгавар
No comments:
Post a Comment